Varjenje, kaj točno je to? To je v bistvu postopek v katerem imamo dva različna ali ista materiala, ki sta ločena, mi pa jih v tem postopku spojimo skupaj. Ta postopek nam je znan in ga človeštvo izvaja že več tisoč let. Na začetku se seveda še niso uporabljali varilni aparati, vendar so to počeli kovači s segrevanjem teh materialov in kladivom. Prvi prenosni varilni aparati pa so se pojavili okrog leta 1911, takrat ga je izdelal ameriški inženir Lincoln. Ti varilni aparati, ki so bili eni izmed prvih, so bili elektro obločni, uporabljali pa so oplaščene elektrode. Te sicer so ščitile zvar pred tem, da bi vanj vdrl kisik, zvar pa je bil polen žlindre ter bil je porozen. Kasneje, okrog leta 1930 pa so se zaradi teh slabosti domislili, da bi varilni aparati uporabljali drug način zaščite varjenja in to v obliki žlahtnega plina. Pojavili so se MIG in MAG varilni aparati, to je bil v bistvu isti varilni aparat razlika, je bila le v tem, da se je uporabljal drug zaščitni plin. Za letalsko industrijo se je izpopolnjeval način TIG varjenja. Ti varilni aparati so varilcu omogočili boljši nadzor pri varjenju kot pa zgoraj omenjeni MIG in MAG, ti zvari so bili tudi močnejši in bolj kakovostni. Večja pomanjkljivost tega varjenja pa je bila manjša produktivnost. Pojavili so se tudi drugi varilni aparati, recimo za točkovno varjenje, ta se tudi uporablja zato, da nek material začasno pritrdimo na drug material, ter ga potem lažje zvarimo skupaj z drugimi načini varjenja. Ta način varjenja pa lahko tudi avtomatiziramo. V avtomobilskih linijah se s točkovnim varjenjem srečajo roboti in varilni aparati.